مقدمه مترجم این کتاب به عناصر و ارزش‌های اسکرام می‌پردازد. در این کتاب می‌آموزید که چگونه به‌عنوان یک استاد اسکرام باتجربه، ضمن رفع موانع سازمانی و کمک به تیم‌‌های اسکرام، برای ارائه ارزش واقعی، خواسته‌های آن‌ها را متعادل و کشف کنید. پیشنهاد می‌کنیم مطالعه را از بخش اول کتاب شروع کنید.   چرا اسکرام بد پیش می‌رود؟ اسکرام به خودی خود بد پیش نمی‌رود. بلکه…

کتاب «توسعه نرم‌افزار چابک در دورکاری» توصیه‌ها و درس‌های مهمی را در مورد چگونگی کار و ادامه‌ی حیات کسب‌وکارها در شرایط کرونا ارائه می‌دهد. اگر بخش‌های قبلی این مطلب را نخوانده‌اید؛ پشنهاد می‌کنیم مطالعه را از بخش اول و پیش‌گفتار شروع کنید. برون‌سپاری و جهانی‌شدن تولید به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا هزینه‌ها را کاهش دهند، و با کالاها و خدمات کم‌هزینه به مصرف‌کنندگان سود برسانند، با…

مهمترین رکن مشتری است و ما برای رضایت مشتری در سازمان هستیم. سوال مهم این است: کدام مشتری و کدام درخواست را باید انتخاب کنیم؟ باید از بین مشتری‌ها و یا درخواست‌ها، مشتری و یا درخواستی را انتخاب کنیم. این کار معمولا با چالش‌های خاص خودش همراه است. این ویدیو به شما می‌آموزد چگونه مشتری و یا درخواستی را برای شروع نگاشت جریان ارزش انتخاب…

خلاصه مطلب   مشکل تیم‌های عملیاتی فناوری اطلاعات درخواست‌های بسیار زیادی نسبت به زمان کاریشان دارند، به همین دلیل مسئولیت بیشتری را می‌پذیرند.   چرا این مشکل مهم است؟ چنین حجم زیادی از درخواست‌ها باعث افزایش مدت انجام کار محصولات و خدمات می‌شود که درآمد شرکت را با چالش مواجه می‌کند، باعث بدنامی شرکت می‌شود و افراد در عملیات‌ فناوری اطلاعات به گزینه‌های پرخطری برای…

بسته به پیش ‌زمینه خود، ممکن است با شنیدن اصطلاح نگاشت جریان ارزش، ایده‌های مختلفی به ذهنتان بیاید. در تولید، نگاشت جریان ارزش، به تجزیه و تحلیل وضعیت فعلی فرایندهایی اشاره دارد. که از طریق آن‌ها، ورودی‌ها به خروجی‌ها تبدیل می‌شوند. «محصول» فعالیت نگاشت جریان ارزش در تولید، نقشه زنده‌ای است که از نمادها و پیکان‌ها برای تصویرسازی جریان داده‌ها و اطلاعات در سازمان استفاده…